Wednesday, December 2, 2009

Be the Man!!..("_)

Come on, if you are the man, please do come clean with it!
Don't play the love game here!
You make two souls suffer!
I know, it's difficult.
But, hurting others is bloody selfish.
I promise that i won't spill the secret.
I need to keep my words.
This is the best i can do.
To despise your blindness.
No one deserves to be hurt this way.
It all depends on you.
To make things right.
I know that truths hurt.
But, this is the best you can do.
To let the other soul free.
I apologize for my silence.
I have to.
Because I promised to.

2 comments:

saje nk bg tau..(",) said...

i love you so much..only you..mmg xde org len yg bole ggu kte..saye sayg awak dunia akhirat..awak sorg..sayer kosong xde awk..wak sorg..sumpah kerna allah..sayg awk sorg..kte perlu saling percaye mempercayai..sayg awk..sekiranya terdapt sayer menyakiti awak..sayer mintak maaf sangat.awak semanagat sayer.jiwa sayer..sayer perlu kn awk.hurm..sayg wak....("_)

~Amira Abd Rani~ said...

hehe..gurl syg boy jugak..ini kisah org lain.huhu..harap2 org tu sedar ape yg dia buat..muuaaahhh..love u syg..(",)