Wednesday, December 16, 2009

My 200th post..(",)

Wow, dah 200 posts aku merepek kat blog ni.
Although i just started this blog thingy last May.
Haha.
Anyways, i'm done with my DE exam yesterday.
Yey me!!
The next papers are on Friday and Saturday.
Ade a few days for me to study.
Haha, malas betul kalau ade gap panjang2 ni.
There is a chance that i'll take it easy.
Yelah, boleh ronggeng2 lagi.
Haha.
Anyhow, mari kita berusaha selagi ade peluang.
Jia you2..(",)

p/s : To my dearest BOY, ALL THE BEST IN YOUR TESTS!! YOU CAN DO IT!!..(",)

3 comments:

cik amal :) said...

woot woot mari kite enjoy. seriously x sabar nk ari sabtu. hahaha :D

ps: farah ajak men soccer ari sabtu? hangout umah die.

~Amira Abd Rani~ said...

hehe..aku on saje..hehe..(",)

dila oren said...

mira, boy amek test utk ape?