Wednesday, June 9, 2010

Segar..(",)

It's 4.50 in the morning.
Still can't shut my eyes.
Just performed my Subuh.
Alhamdulillah.
For some reason i am wide awake.
Maybe because of the food that i ate.
Nasi minyak + ayam masak merah.
Thanks rumah Zaza for the awesome food.
Terubat rindu nak makan nasi minyak.
Hehe.

Anyhow, currently i'm enjoying my leisure time before my classes begin.
4 more days left.
Sekarang sangat aktif dengan fb.
Stalk sana, stalk sini.
Komen sana, komen sini.
Haha.
After this, kena kawal sikit.

Well, the good news is that I managed to upload pictures for the last saturday seniors sent off thing .
Yey me!
Buat theme black and white.
Nampak nostalgia plus boleh cover kulit yang dah terbakar sebab MWGi aritu.
Haha.

So, here's the pictures:

Nizam, Paang, Hanif , Me, Addeen and Lin

Zara, Kak Shida, Naze, Icha, Saini, Lin and Me

Sedih rasa bila mereka dah balik.
Rindu lepak2 dengan these guys especially Saini and Addeen.
Whatever it is, best wishes for you guys.
Next year kita jumpa okay.

Oklah, it's better for me to excuse myself right now.
Nanti tak tido pulak.
Till then, good morning folks!
Daa~

p/s : Sakit hati betul tengok muka yang berbelang ni. Bila nak putih balik ni??

2 comments:

cik amal :) said...

tggu winter nti. aku pun dah itam mcm kicap!

~Amira Abd Rani~ said...

tula amal.
nmpk gayanya camtu la.
huhu..(",)