Saturday, August 1, 2009

Sungguh Penat!!..(",)

Jalan2 dan cari barang di PC FAIR hari ini sungguh memenatkan. Rasa mau tercabut sahaja kaki saya. Hari ini, 1 Ogos 2009, dengan rasminya tambang pengangkutan awam naik. Hoho. Bertahanlah rakyat Malaysia. Semua barang mau naik harga.
Tinggal lagi 16 ari sebelum saya pulang ke West Lafayette,Indiana. Tak sabar ada, sedih pun ada. Oleh itu, kenalah manfaatkan waktu yang tinggal. Saya tahu, Bob's Corner menunggu saya. Okay2, nnt saya datang. Ok, bye2..(",)

2 comments:

saje nk bg tau..(",) said...

yea..sayer pong samer..
1;cedih de..
cz dear daa nk fly blik saner n 2 years more kt saner..huh..
2;gembira de..
cz dear nk stdy n hope ly llus dgn cemerlang..amin..(",)
3;x sabar de..
nk jumper dear n mkn kt bob corner..
nyum..nyum ..mkn dear gak..haha haha..(",)

~Amira Abd Rani~ said...

hehe..jom kte makan kt bob's corner!!! nnt ahas ni kte g shopping okay..(",)