Friday, June 5, 2009

Aaaaaaaachooooooooo....(",)

Waaaaa,sore throat dah ilang but rite now ade selesema plak.aiyooo, bnyk tol dugaan Allah kt aku ek.Mst bnyk dosa ni. Org ckp klu ditimpa sesuatu, itu adalah cara untuk hapuskan dosa2 kita. Anyway, i cannot complain more okay. I deserve everything dat Allah gives to me. I accept it with arms wide open. If that is how the fate has written for me, let it be.Aku baru telan ubat selesema. Pasni, for sure aku akn terlelap. Huhu. Anyway, get well soon Mira! 

OMG!OMG! Esok NAS dh nak NIKAH!!!!6th June 2009 adalah tarikh yg bersejarah bg keluarga En. Abd Rani. Anak yg pertama melangsungkan perkahwinan. Nas melangkah bendul. Ayie lom lg kawin. Dah ade calon kot??Klu ade jodoh, adelah tu. Huhu. Time flies really fast though. Kalau dlu aku kt US, aku fikir,bila la nk balik ni. Bole aku tgk nas kawin nnt. Tup..tup..dh 8 months and i'm back here. Tomorrow is my bro's wedding! I just pray that he and his wife will live happily ever after. Till death do they apart.Amin. May tomorrow be blessed by Him and everything runs smoothly.

Till then, aku punye mata pun dh kuyu. Take care my frens. Daa~..(",)

No comments: